Celková koncepce dopravy během výstavby velkých dopravních staveb v Přerově - organizace dopravy

Úplné zadání úlohy

Hlavním cílem úlohy je udělat analýzu vývoje dopravy v časovém stadiu po roce 2018 po otevření přímého spojení ulic Velké Novosady a Tovární (tzv. „průpichu“) a se zaměřením na jeho potřebu (před zprovozněním celé dálnice D 1, ke kterému dojde nejdříve na konci roku 2020). V současné době poskytuje největší kapacitu automobilové dopravě spojení Předmostí ulicemi Polní a Tržní s křižovatkou ulic Velké Novosady a Komenského. Jako další kroky jsou ve výše uvedeném směru připraveny projekty nového mimoúrovňového křížení s železniční tratí a projekt přímého spojení ulic Velké Novosady a Tovární (tzv. „průpichu“). V roce 2018 se
předpokládá zprovoznění dálnice D 1 pouze v úseku Lipník nad Bečvou – Přerov (mimoúrovňová křižovatka se silnicí I/55). Dalším cílem úlohy je navrhnout budoucí úpravy přímého spojení ulic Velké Novosady a Tovární (tzv. „průpichu“) v době zprovoznění celé dálnice D 1. Je doporučeno se orientovat spíš na změnu dopravně-inženýrského přístupu a organizace dopravy (vzorem může být např. stávající úprava na třídě 17. listopadu) a zahrnout i navazující úseky ulic.

Velké dopravní stavby

Ke stažení - úloha 04

Poster_task4.pdf (1.4 MB)
presentation_task_4_web.pdf (2.6 MB)
Ke stažení

Úlohu zpracovávali

  • Adéla JOHANIDESOVÁ
  • Kateřina MAŠÍNOVÁ
  • Petr ŠATRA
  • Attila MOCSÁRI
  • Gergö BÉGÁNY
  • Maurice SCHREIBERHUBER
  • Алексей ЩЕРБАКОВ (Aleksei ŠČERBAKOV)